RETIRADA DE VEHICLES
Documentació necessària per a retirar un vehicle en el depòsit municipal de vehicles:
INFRACCIÓ DE TRÀNSIT
Titular del vehicle
Persona Física
- DNI/NIE/Passaport persona titular o propietària del vehicle.
Persona Jurídica
- DNI/NIE/Passaport representant legal de l’empresa titular del vehicle.
- Còpia escriptura/poders on conste la representació legal.
Leasing-Renting
- DNI/NIE/Passaport persona titular del contracte de lísing-rènting.
- Còpia contracte lísing-rènting.
INFRACCIÓ DE TRÀNSIT
No titular del vehicle
Persona Física
- Autorització retirada vehicle .
- Fotocòpia DNI/NIE/Passaport persona titular o propietària del vehicle.
- Fotocòpia DNI/NIE/Passaport persona autoritzada.
Persona Jurídica
- Autorització retirada vehicle .
- Còpia escriptura/poders on conste la representació legal.
- Fotocòpia DNI/NIE/Passaport representant legal de l’empresa titular del vehicle.
- Fotocòpia DNI/NIE/Passaport persona autoritzada.
Leasing-Renting
- Autorització retirada vehicle .
- Còpia contracte lísing-rènting.
- Fotocòpia DNI/NIE/Passaport persona titular del contracte de leasing-renting.
- Fotocòpia DNI/NIE/Passaport persona autoritzada.
IMMOBILITZACIÓ POLICIA
Policia Local
Documentació
- Autorització eixida vehicle expedida per la Policia Local.
- DNI/NIE/Passaport persona autoritzada en Autorització d’eixida vehicle expedida per la Policia Local.
En tots els casos s’haurà d’aportar el PERMÍS DE CIRCULACIÓ.
Les tarifes del servici de la Grua Municipal figuren en l’Ordenança Fiscal de l’Ajuntament d’Elx que regula la Taxa per la prestació del servici de recollida de vehicles de la via pública i depòsit d’estos.